Zakotvená teória ako východisko pri hľadaní učiteľových stratégií k udržaniu svojej roly v triede Grounded Theory as
MASARYKOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA CENTRUM CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ZÁVEREČNÁ PRÁCA Metódy dramatickej výcho
Univerzita Konštantína filozofa v Nitre ANALÝZA VYUČOVACEJ HODINY V KONTEXTE UČEBNEJ MOTIVÁCIE ŢIAKOV Autoreferát dizert
![PDF) Research report: Analýza vzdelávacích potrieb pedagogických a odborných zamestnancov základných škôl [Analysis of educational needs for teachers and professional staff in primary schools] PDF) Research report: Analýza vzdelávacích potrieb pedagogických a odborných zamestnancov základných škôl [Analysis of educational needs for teachers and professional staff in primary schools]](https://i1.rgstatic.net/publication/303302757_Research_report_Analyza_vzdelavacich_potrieb_pedagogickych_a_odbornych_zamestnancov_zakladnych_skol_Analysis_of_educational_needs_for_teachers_and_professional_staff_in_primary_schools/links/573bea2908ae9f741b2d8b18/largepreview.png)