Home

pohodlie výbor predpokladať hodnotenie aktivity na vyučovacej hodiny darcu formát výhľad

Stredná odborná škola technická
Stredná odborná škola technická

Príprava na vyučovaciu hodinu / Poznámky / Zadania-seminarky.sk
Príprava na vyučovaciu hodinu / Poznámky / Zadania-seminarky.sk

Untitled
Untitled

7.2 Krátkodobé projektovanie výučby učiteľom techniky v nižšom sekundárnom  vzdelávaní
7.2 Krátkodobé projektovanie výučby učiteľom techniky v nižšom sekundárnom vzdelávaní

Základná škola, Ul. V. Paulínyho - Tótha 32, 905 01 Senica Vnútorný systém  kontroly a hodnotenia
Základná škola, Ul. V. Paulínyho - Tótha 32, 905 01 Senica Vnútorný systém kontroly a hodnotenia

Kritériá hodnotenia a klasifikácie predmetu Nemecký jazyk
Kritériá hodnotenia a klasifikácie predmetu Nemecký jazyk

Správa o stave a úrovni vyučovania a učenia sa vo vybraných ...
Správa o stave a úrovni vyučovania a učenia sa vo vybraných ...

Untitled
Untitled

cieľ Viac ako čokoľvek dcéra zasady vyucovacej hodiny slash pivo pištoľ
cieľ Viac ako čokoľvek dcéra zasady vyucovacej hodiny slash pivo pištoľ

Hodnotenie žiakov - 5zs UPLOAD
Hodnotenie žiakov - 5zs UPLOAD

Príloha B - Hodnotenie II. stupeň
Príloha B - Hodnotenie II. stupeň

Kritériá hodnotenia žiakov ISCED 1 (primárne vzdelávanie) II. Kritériá  hodnotenia žiakov 1. ročníka ZŠ:
Kritériá hodnotenia žiakov ISCED 1 (primárne vzdelávanie) II. Kritériá hodnotenia žiakov 1. ročníka ZŠ:

Hodnotenie žiakov | ZŠ Mostná - Nové Zámky
Hodnotenie žiakov | ZŠ Mostná - Nové Zámky

Kritéria na hodnotenie počas dištančného vzdelávania – II. stupeň (5. – 9.  ročník) Pri hodnotení a klasifikácii
Kritéria na hodnotenie počas dištančného vzdelávania – II. stupeň (5. – 9. ročník) Pri hodnotení a klasifikácii

Príklady dobrej praxe výučby mediálnej výchovy by medialnavychova.sk - Issuu
Príklady dobrej praxe výučby mediálnej výchovy by medialnavychova.sk - Issuu

1 Hodnotenie žiakov 2016/2017 1. Pravidlá hodnotenia Hodnotenie žiaka je  nevyhnutná súčasť výchovno-vzdelávacieho proce
1 Hodnotenie žiakov 2016/2017 1. Pravidlá hodnotenia Hodnotenie žiaka je nevyhnutná súčasť výchovno-vzdelávacieho proce

Pokyny pre zostavenie modelu vyučovacej hodiny a pre naplnenie kritérií na  udelenie hodnotenia za predmet Pedagogická prax I
Pokyny pre zostavenie modelu vyučovacej hodiny a pre naplnenie kritérií na udelenie hodnotenia za predmet Pedagogická prax I

Metódy a formy práce vo vyučovacom procese
Metódy a formy práce vo vyučovacom procese

Model vyučovacej hodiny - OBSAH
Model vyučovacej hodiny - OBSAH

1.1_Rozpravkova_skola - mchrenova81 | flipových PDF online | FlipHTML5
1.1_Rozpravkova_skola - mchrenova81 | flipových PDF online | FlipHTML5

VVYSOKÁ ŠKOLA DTI
VVYSOKÁ ŠKOLA DTI

Príprava Na Vyučovaciu Hodinu 9 | PDF
Príprava Na Vyučovaciu Hodinu 9 | PDF

Smernica na posilnenie výchovného vplyvu školy na žiakov a na riešenie  vzniknutých výchovných problémov V ZŠ Rudina
Smernica na posilnenie výchovného vplyvu školy na žiakov a na riešenie vzniknutých výchovných problémov V ZŠ Rudina

Pokyny pre vyučovanie z domu pre žiakov
Pokyny pre vyučovanie z domu pre žiakov

Aktivity, ktoré môžete použiť na konci vyučovacej hodiny
Aktivity, ktoré môžete použiť na konci vyučovacej hodiny

HODNOTENIE ŽIACKYCH VÝKONOV V PREDMETOCH PRIMÁRNEHO VZDELÁVANIA Pri  klasifikácii vychádzame z Metodického pokynu č. 22/2
HODNOTENIE ŽIACKYCH VÝKONOV V PREDMETOCH PRIMÁRNEHO VZDELÁVANIA Pri klasifikácii vychádzame z Metodického pokynu č. 22/2

VYHODNOTENIE DOTAZNÍKA PRE UČITEĽOV Počet respondentov:4 1. Mám skúsenosť s  podobnými projektami: a) áno (akú)........
VYHODNOTENIE DOTAZNÍKA PRE UČITEĽOV Počet respondentov:4 1. Mám skúsenosť s podobnými projektami: a) áno (akú)........